söndag 21 oktober 2012

Wine and dine

Igår var jag och Peppe på vår första riktiga par middag någonsin, vi var bjudna till Linda och Nash. Linda lagade paj och sallad och jag hade med mig efterrätt. Tänkte först att jag sku känna mig medelålders men det var nog inte så vuxet ändå, det beror väll helt på sällskapet och stämmningen. Jag tänker nog inte börja ta det till en vana med parmiddagar, tröttnar man på middagarna i den här åldern är det kört för resten av livet, vad ska man sedan göra som medelålders på veckosluten, fara ut och klubba? I don't think so!

Efter middagen for vi med buss till Åbo och till Blanko. Vi sku egentligen bara titta in där och sedan fara vidare men vi stannade där med andra vänner ända till tre så vi orkade aldrig vidare. Det var en kul kväll. Även om jag misstade två av mina älskade ringar som jag har en svag minnesbild av att jag sku ha klätt av mig vid handfatet någonstans.

Kom på att jag inte tagit någon bild åt er till bloggen då vi redan låg i sängen så knäppte en då! Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)