lördag 6 oktober 2012

Lördag

Lördag idag då. Känner mig fortfarande sjuk, även om jag inte har feber så ska nog ta det lilla lugna ikväll. Annors också drack jag ju förra veckoslutet så jag kan gott vara utan det här veckoslutet. Vet inte riktigt ännu vad jag ska göra på kvällen, kanske bara chilla med någon vän eller liknande. Nu till att börja med ska jag i alla fall åka till Pargas en stund, engentligen till ingen nytta men lika bra kan jag slöa där på soffan som här. Där finns dessutom tv, stort plus!

Igår kväll var jag och Peppe till Fanny och Lasse och såg på film. Filmen vi (Lasse) valde att titta på hette något i stil med the Departed och var helt bra, kanske lite för mycket action i min smak men mina ögon hölls nu uppe i alla fall. Jag sku hellre ha sett the Help en gång till nu efter att jag läst boken men ingen chans att få killarna med på den och då är det inte ens en chick-flick! Ska försöka se den här inom kort då vår nya tv kommer (eller Peppes då men i alla fall).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)