tisdag 16 oktober 2012

So little time so much to do!

Idag har jag så in i helvete mycket att göra att jag började dagen med att göra, just det, INGENTING. Sov oroligt hela natten för att jag visste att det sku vara stress idag så då väckarklockan väl ringde och jag legat uppe och vänt och vridigt säkert halva natten bestämde jag att skita i att stiga upp överhuvudtaget och försöka sova lite istället. Det var antingen det eller också sku jag nappa bort flera timmar senare idag. Jag missade bara engelskan så det är lugnt och nu är jag betydligt piggare och kan koncentrera mig på alla mina måsten i stället. Idag ska jag läsa på tent, som jag redan börjat med, skriva kärleksbrev till Kela, som ska vara hos dem senast på fredag och skriva en sidas begrepps förklaring på något inom mitt ämne till kommunikationen tills imorgon. Kan inte bara sitta och svettas här hemma med alla måsten så jag ska klämma in lite gymmande med Fanny också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)