fredag 5 oktober 2012

Godmorgon!

Jag har just vaknat av mig själv, utvilad och mindre sjuk i vår egna säng. Blir det bättre än så? Det blir det ju, efter ett gott och mättande morgonmål förståss! Efter det är det lite nerförsbacke då jag ska göra skoluppgifter men sedan är det redan fredagkväll och humöret på topp igen!

Om gårdagens program då, tjaa..., vad ska man nu säga, ganska... intet sägande. Kanske jag väntat mig något annat. Kanske det var ett bra program för dem som inte var direkt berörda eller tvärtom för dem som var ännu mer berörda, inte vet jag. Jag ger i alla fall tummen upp för dem som ställt upp och gjort en dokumentär om det här problemet vi har, eller hade hoppas jag. Hoppas också dokumentären får någon liten eller stor själ att tänka två gånger innan denne gör något dumt.

(Såg dokumentären en till gång och nu var den mycket bättre, då jag visste vad jag skulle vänta)

 Dokumentären kommer i repris på lördag ifall någon har intresse och dessutom går den att se på Yle Areenan, HÄR.

Bild: Yle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)