onsdag 31 oktober 2012

Fis-mjölk

Jag har ett dilemma. Jag är nämligen extremt sugen på O'boy men den ända mjölken som finns hemma är fis-mjölk. Med fis-mjölk menar jag förståss vanlig mjölk, vilken resulterar i mindre behagliga gaser från min sida om jag dricker den då jag är lite känslig mot laktos.

Haha, jag tycker det är lite små roligt att allt inte hyla har blivit fis-någonting hemma hos mej och Peppe. Som igår då jag satt och åt en skål med yoghurt som jag köpt påväg hem från gymmet och Peppe kommer förbi ovetande om att jag varit till butiken och endast medveten om att det fanns vanlig (fis-) yoghurt i kylskåpet, "Va äter du? Äter du fis-yoghurt?!?" Skräcken i hans ögon alltså. Haha.

Tror jag ska hålla mig från fis-mjölken och dricka vatten i stället. Det blir bäst så för alla! Haha, nu ska jag sluta tala om mina laktos-problem och bege mig till köket och laga mat och sedan till skolan! Adjöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)