måndag 22 oktober 2012

Halloween

Är det bara jag och mina vänner som alltid är förvirrade över vilket veckoslut Halloween firas. Firar man Halloween på all helgona eller då amerikanerna firar? När firar man Halloween? När firar barerna Halloween? Nu i veckoslutet eller sen nästa? Varje år funderar jag på det här och iår är inget undantag.

Hursomhelst, jag sku vila klä ut mig men vet inte till vad. Det är ju så roligt att klä ut sig då man får så sällan. Vet inte riktigt vad jag sku vila vara, något ganska enkelt i alla fall. I princip allt passar ju bara man lägger sexy före, man kan vara en sexig-vadsomhelst. Allt från teletappi till tja, penisionär funkar ju haha. Vet ni vad ni ska klä ut er till?

Förra gången jag klädde ut mig, då till en sitz och jag var Cruella de Vil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)