måndag 22 oktober 2012

Städa städa varje måndag

Idag ska det städas. Bara jag har vaknat upp lite ska jag börja plocka undan saker, torka damm, dammsuga och även få ordning i städskåpet om inspirationen räcker så längt. Jag har sovit syndigt länge, sku säkert ha kunna gjort en Nylle (hej Nylle!) och vaknat först då väckarklockan jag ställt på sju på kvällen ringt eller då min bror med flickvän väckt mig med Hese mat klockan sex. Om jag hade ro att sova bort en hel dag av mitt lilla liv sku jag lätt göra det men i något skede får jag alltid dåligt samvete och drar upp mig ur sängen, idag vid halv ett.

Läste dock i en tidining igår att sova gott är a och o för att kunna gå ner i vikt så egentligen gjorde jag ju mig bara en tjänst med att sova lite längre. Victoria's Secret kropp, här kommer jag! Sovandes.

2 kommentarer:

  1. va bra att man blir smal av att sova, va vaken hela 7 timmar igår :DD

    SvaraRadera
  2. I know! ska vi söka ti modeller nästa vår? ;)

    SvaraRadera

Jag svarar under din kommentar :)