tisdag 16 oktober 2012

Intouchables

Igår kväll var jag hos Ale T och såg på film. Vi såg Intouchables, en film jag sett nyligen förut men som är så jävla bra! Det är en fransk film och Ale var helt säker, liksom Peppe då vi såg den tidigare, att den sku vara skit på grund av det men båda blev riktigt imponerade. Rolig och rörande på samma gång.

Då jag sku fara från Ale stannade vi i trappuppgången och pratade lite. Jag hade klämmt åt mig hissen o stod och hängde i dörren då vi hör en man ropa "Se hissi tänne ja heti!!" nerifrån. Svin. Jag släppte dörren och vi planerade att visa fäkkäre åt honom i luckan då han åker upp men tur gjorde vi det inte för det aset hade tydligen inte orkat gå ens till fjärde våningen, våningen var vi stod, då han märkte att hissen var upptagen. Han steg ut och blängde riktigt surt på oss. Vilken normal människa går inte fyra trappor om den märker att hissen är upptagen eller väntar i några minuter då om det är så jävla jobbigt. Det ska nog vara en trettio årigt, finskt, tint luktande, äckel till det. Förstår att det var irriterande då hissen inte gick att kalla och finlandssvenska tjej röster ekar i trappan men be lite snällt då ens. Murr


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)