måndag 29 oktober 2012

SF goes Monkey

Som tur hann jag leva lite före jag blev totalt PMSig. På torsdagen bestämde vi oss nämligen att fara ut och festa med några kompisar. Vi blev inte så många, bara jag, Sara och Jennie som for till Monkey och AleT och Miki som var med på alkut men kul var det också! Började gjorde vi hos mig och nu var det allt mysigt att sitta inne i skenet av levande ljus och titta på när snön föll. Om inte det varit för att vi alla sku köra bil nästa dag och var lite närvösa över det. Ingen av oss dog då heller så lyckan var på vår sida!

Det bästa med att börja hos sig själv är nog att det oftast blir något gott över som man sedan kan smaska i sig nästa dag, chips och dipp samt en liten bit tacopaj hade jag lyckan att proppa i mitt krapulanta själv på fredag. Sämsta är nog alla tomflaskor och halvfulla glas man måste ta sig an, redan åsynen av alkoholhaltiga drycker och inte minst lukten av dem får det oftast att vända lite i magen åt mig.


Ingen toppkvalité på den här bilden men ni sku ha sett den på Ale och Miki, vafaan ha ja syssla med? I alla fall Jennie och Sara!

Jag och Jennie

Det var riktigt vitt och vått då vi for iväg till baren!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)