torsdag 18 oktober 2012

Dinner for Schmucks

Hola! Idag efter skolan och tenten, som gick medelmåttigt, var jag med Miki och AleT på kirppis. Det var en helt okej givande runda, hittade i alla fall en mellan stor svart väska jag sökt länge. Sedan köpte jag också någon övredel och lite inrednings grejer.

Då jag kom hem låg Peppe och två kompisar på soffan och firade krapula med en film. Jag joinade dem framför filmen och har legat på soffan sedan dess. Vi såg två filmer, någon skit film som hette typ Other people eller liknande och sedan älskade Dinner for Schmucks. Dinner for Schmucks är nog en så jävla bra film. Har sett den kanske 5 gånger och jag lovar er, jag kommer att se den igen.

Nu är jag jävligt rastlös men Peppe har bestämt sig för att de ännu en film. Vad ska jag hitta på? Kan inte göra så mycket eftersom jag ska på jobb imorgon men klarar inte av att se en till film åtminstone.

Om ni inte sett filmen gör det, fördelsaktigt med krapula. Bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)