tisdag 2 oktober 2012

MORKKIS

Det har farit helt sjukt mycket pengar åt mig på sistone och idag tänkte jag att jag sku ta tag i situationen och då egenom gamla kontoutdrag för att se vart mina pengar egentligen försvinner. Förutom att jag ätit upp mina pengar, kört upp mina pengar och shoppat upp mina pengar märkte jag också att jag endast hade fått studiestödsdelen och inte bostadsstödsdelen då förra stödet rasslade in. Ringde då genast till Kelas kontor i ÅA och fick där höra att bostadsstödet på något vänster endast varit i kraft till maj och jag nu sku vara tvungen att söka stödet på nytt. Får jag endå bostadsstödet jag gick miste om förra månaden? Nej, nej och återligen nej. Ifall jag sökt om det förra månaden hade det gått bra men nu är det ju DEN ANDRA JÄVLA OKTOBER!! Jobbade hela veckoslutet gratis om man tänker det så... Skjut mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)