tisdag 2 oktober 2012

Let's play a game

Här har ni några exempel på vad jag sku ha kunnat göra med de lite på 200 eurona jag gick miste om av min egna rena, jävla dumhet.

Köpa ett par nya svarta låga converse, ett par vita och tillochmed ett par till vita för när de andra blir smutsiga.
Köpa ett gäng nya väskor, fast den här för 70 euro, en ny partybag och ett par skor som matchar till.
Vara 200 euro närmare den här önske klockan för runt 300 euro från Michel Kors.
Bjudit min käre på lyxmiddag x3, bara för att jag kunnat.
Köpt alla mina julklappar, dyrare än de jag köpte ifjol.



Ätit p-piller i ett och ett halvt år.
Skänkt bort 20 grisar via kyrkans utlandshjälp till människor som aldrig ens sett 200 euro eller...

... gett mat via samma hjälp åt, jag skäms att säga det, 1000 barn och skänkt 5 grisar på det ännu.

Eftersom jag med närmast 100% sannolikhet vet att jag nog inte valt varken det näst sista eller det sista allternativet är det nästan rätt åt mig att jag inte får tillbaka bostadsstödet. Kanske det var meningen att jag sku få mig en liten tankeställare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)