tisdag 2 oktober 2012

Valet är gjort!

Nu har jag bestämt mig om jag ska spara som en tok och fara till både Levi och till södern eller om jag bara ska satsa på södern, eftersom jag ju redan bestämt att det i alla fall ska bli det, vad än som händer. Jag har valt att bara åka till södern och ha kvar någon sorts livs standard under hösten då jag ju annors sku ha varit tvungen att leva på gröt.

Som bäst tittar vi på resor till Egypten. Där verkar vara helt okej varmt i januari och det känns mer frestande än Kanarieöarna. Det finns helt okej billiga resor till just Egypten, typ 450 euro per person men på något vis tänker jag mig att man inte vill bo på det billigaste hotellet i Egypten utan hellre satsa lite mer på boendet. Kan tänka mig att man kanske vill hänga lite vid poolen där också och då vill man ju ha lite mer än en vattenpöl till pool att svalka sig i. De finare hotellen är inte dessutom så himla mycket dyrare, typ 700 euro så jag tror lätt att det är värt det. Sen är det ju frågan om ifall man ska ta all inclusive eller inte, har hört att egyptierna är väldigt påträngande och att man därför inte orkar gå ut och välja restaurang varje kväll. Plus att det ju inte är helt ovanligt att drabbas av magsjuka där heller. Skönt att veta vem man ska skylla på när den lider in på rummet.

På älskade Poda Island <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)