lördag 15 december 2012

Studentfoton

Kom på här, medan jag fortfarande såg på gamla bilder på Pargas-datorn, att många av er säkert inte sett fler student bilder på mig än den jag sedan valde till mitt tack kort! Tänkte nu visa upp några fler bilder från min photoshoot med AleG än den de flesta av er redan sett. Sku jag ha använt bilderna sku jag förståss ha varit tvungen att klippa dem och ändra lite på ljuset och sådär men nu får dom gå som dom är! Enjoy ;) Haha!

Vi fotade också bl.a. på en äng! Hade blivit tvungen att redigera fram ögonen på denna... Och vad händer på klänningens ena sida? Momentär blekning?

På en sten vid skogsbrynet. Beskärning krävs.

Framför ett gammalt båtskrov. Denna bild fick faktiskt min mommo eftersom mamma tyckte den var med i mommos smak än den jag valde. Beskärd blev den förståss.

På en brygga, var också bilden jag valde är tagen.

Synd att jag och segelbåten är så långt ifrån varandra, hade varit en kul detalj i den beskärda versionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)