onsdag 12 december 2012

Back in business

Åhhåjjaa. Sedan jag kommit hem från Sverige känns det som att jag bara stressat runt. Har varit i skolan, fortfarande varit sjuk, julstädat, julpyntat och börjat med julkorten eftersom de ju ska postas senast imorgon om man vill komma lite billigare undan. Det förklarar nog varför jag inte varit så aktiv här. Dessutom har jag en tent på fredag som gnagar i bakhuvudet konstant.

Resan till Sverige och Uppsala var magnifik! Vi hade riktigt kul hela helgen och det var också väldigt skönt att bara få umgås tillsammans. Vi shoppade, åt gott och även festade på lördag. Festade gjorde vi på ett ställe som hette Birger Jarl och det var en riktigt bra klubb enligt mig! Fast fan vad mycket män där var! Eller kändes det bara så? Kanske vi drog till oss alla männen som flugor kring en sockerbit helt enkelt, haha.

Jag älskar att gå i butiken utomlands, det är så spännande med allt nytt! Billigt (beroende på vad man köper) nöje!

Jag och hostess with the mostest FIKAR på café Storken i Uppsala! Myspys :)

Utekväll och SADDDDEEEE (!!!) som vi träffade i Ayia Napa ett par år sen! Whoop!

Våra väskor tog in på Scandic Hotel Plaza för dagen i Stockholm då shopping stod på schemat! Haha, alla boxar vart man kunde lämna väskorna under dagen var upptagna så vi kom på den här briljanta idéen! Blev till och med billigare! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)