fredag 28 december 2012

Det var...

... juldag med fest i Harry's, jobb från 13 dagen efter, jobb från 7 igår och vinterrocks hunting efter det, sömn i egen säng i Åbo och nu är jag här! Har med nöd och näppe kämpat mig genom de två sista dagarna och därför har jag inte heller varit aktiv här. Har inte heller besökt facebook eller Kenzas sedan juldagen och det ni, är grejor!

Igår var jag som sagt på vinterrocks jakt och hittade faktiskt en rock! Äntligen! Hade behövt en ny vinterrock redan förra vintern och möjligen vintern före det redan. Har aldrig blivit av att köpa en ny helt enkelt. Först tänker man att man köper en på vinterrean sen och vid vinterrean är man så upptagen med att köpa andra saker att man tänker att det ändå är så lite kvar av vintern nu att man nog klarar sig till våren. Inte iår inte!

Hade nog en bild på rocken men jävla datorn vägrar ladda upp den så det får bli till senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)