onsdag 19 december 2012

Aires

I mitt horoskop som jag läste i Brittiska Glamour idag står det bl.a. "You want to travel, but real life keeps your feet firmly on the ground" så jag antar att det bara är att ta det då. Vi kommer inte att resa någonstans denna vinter. Får se om det blir något resande i vår eller om jag helt enkelt ska försöka lyckas spara mina besparningar till nästa vinter och göra något hejdundrande då. Vore kanske smart att spara eftersom jag nästa vinter ABSOLUT vill resa utomlands men också vill ha råd att resa våren som följer. Det är det nämligen så att jag och mina farmaceuter ska vara färdiga då, helt sjukt, så vi ska fara på en, vad är motsvarande abi-resa, examensresa! Hoppeligen kommer också de som inte studerar farmaci i vår studiegrupp med, sku va awesome!

Bild från vår Abi resa med flickorna! Med Maria, Petra, Nadde och Sadde också på bild!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)