måndag 17 december 2012

Later we'll eat some pumkin pie and we'll do some carroling!

De som umgåtts med mig de två senaste veckorna vet nog med en ganska stor sannolikhet vilken min favorit julsång är detta år. Jag har gått och nynnat på den konstant nu i säket 10 dagar i streck, antagligen börjar alla andra än jag vara urless på låten. "Rocking around the christmas tree, have a happy holiday" hörs i mitt huvud och därmed också utanför flera gånger om dagen och som det oftast är sjunger jag ju inte mer än just den frasen på repeat gånger tusen. Ingen har dock bett mig hålla käften ännu, antar att den stunden kommer då jag börjar umgås med mamma mer under julen. Hon kan nämligen inte tåla då jag går omkring och sjunger samma stumpe om och om och om igen. Redan som liten fick jag höra "lär dig lite mer av sången och sjung sen!". Haha, sen blir det att gå omkring och forma orden med munnen ljudlöst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)