fredag 21 december 2012

21.12.12

Jahap, då e domedagen kommen och vi är ännu här. I och för sig har inte dygnet bytts här ännu men det t.ex. gjort i Nya Zeeland och de finns ännu på kartan. Lite tråkigt, hade väntat mig något mycket intressantare. Int egentligen, tror inte på såndärnt skit.

Nu ska jag försöka fortsätta lite med sista av inlämningsuppgifterna jag har kvar, hann inte med allt igår. Haha, hade hunnit men sedan läste jag ett mail var läraren hade gett en ny deadline till nästa torsdag så all inspiration rann iväg. Dumma lärare, för jag vill verkligen inte göra något i den stilen på mellandagarna, har redan fullt med jobb. Efter det ska jag traska iväg till Studenthälsan och hämta mitt förnyade resept. Ute i sista minuten som vanligt, ska börja en ny karta på tisdag! Sedan gymma, mysa, handla och laga mig i ordning för kvällens fest. JIPPIIIEEE!

PS. Fyfan vad gröt är mättande, sitter här och försöker tränga i mig en tallrik med våld eftersom jag inte hinner äta fören tre pånytt, omöjligt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)