söndag 2 december 2012

Päätömät pikkujoulut

Igår var jag och Peppe som sagt bjudna på lilla juls fest till hans jobbkompis Matias och Matias flickvän Pia. Vi kände endast dem där medan alla andra redan var bekanta från förut så lite utanför blev vi ju i mellanåt men det var helt lungt. Var fortfarande trött från föregående kväll så jag blev verkligen nöjd då ingen ville till baren och festa, blev en mysig hemmafest av det hela i stället. Jag och Peppe var de första som for hem eftersom jag höll på att somna och vi var hemma kanske halv två. En tidig kväll alltså.

PS. Spetsad glögg, du och jag kommer att återuppta vårt förhållande först nästa julsäsong, jag har sett nog av dig.


Telefon raped, Juha hette han vist och Matias

Hmm... Peppe... Hur kommer det sig alltid att det blir sånhäna bilder då jag vill ha bild på oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)