söndag 16 december 2012

Pargas lyxiga julfest + Abi

Har nåtts av ett mindre trevligt rykte, att det är abi-bileet på Monkey samma kväll som Pargas lyxiga julfest ordnas. Fick även ryktet bekräftat idag då jag hittade eventet för abi festen på facebook. Kul. Jätte kul. Jag, alla andra pargas bor och en tusen abin i Monkey. Gotta love it. Det är ju nästan lite komiskt. eller vad säger jag, mycket komiskt! Ska försöka att inte låta detta påverka min kväll allt för mycket, blir det outhärdligt kan man ju alltid fara någon annanstans då övre våningen blir öppen för alla. Inte är det ju värre än det. Och vem vet, kanske det inte stör med alla dessa abin heller, life is what you make it helt enkelt. Hoppas bara att ingen låter bli att komma på grund av detta. Kom! Hela Pargas kan ju gå någon annanstans och fortsätta festa, huvudsaken att alla träffas! :)

Förfest innan Pargas lyxiga två år sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)