söndag 2 december 2012

Solglasögon

Förra sommaren var verkligen förödande vad det kommer till mitt solglasögon sortiment. Jag är inte den personen som brukar slarva bort eller söndra så mycket saker men på sommaren alltså, kastade solglasögon i brunn på löpande band känns det som. Nu funderar jag på ifall det vore värt att satsa på ett par äkta Ray-bans att ersätta mina förlorade bågar, antingen i den klassiska Wayfarer modellen eller i Clubmaster modell.

Åh älskade fejk raybansen i pilotmodell tappade ena bågen, går kanske att limma!
Andra paret fejk Raybans tappade också ena bågen, har inte kunnat slänga dem ännu, älsklingar!
Detta par tappade också, surprise surprise, ena bågen men sak samma, jag gillade dem inte så mycket endå!
Detta par, gråter blod bara av att se dem, har hängt med mig i vått och torrt de säkert fem senaste åren men de försvann på stugan. Hoppas på att någon tagit dem, hellre än att de fast tagit en simtur och att jag hittar den stöveln ännu en vacker dag så att jag och glasen kan fortsätta vårt liv tilsammans. Hoppas hoppas hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)