lördag 22 december 2012

Pargas lyxiga julfest and we killed it!

Igår var en så jävla bra kväll! En härlig mix av gamla vänner, bästa vänner och pojkvän! Jag blev inte för full, hann se och byta några ord med alla jag hade önskat mig och dansa för allt vad det lossnade! Jippiiee! Kunde inte vara nöjdare :)

Idag har jag däremot mått riktigt pyton. Det är sånhärna baksmällor som får mig att önska att jag aldrig behöver dricka igen i mitt liv. Inte riktigt men nästan. Fyfan vad man kan må pissigt, även efter en värktablett, en nap och en halv dag. Som tur har i alla fall illamåendet lagt sig nu och kvar är bara den där molnande huvudvärken. Tror att jag snart ska våga äta lite mera igen... De där lyckliga jävlarna som aldrig har krapula (hej Sara och Lotta) sku säkert tro att de sku va döende om de mådde som jag idag!

Kom på att jag inte hade tagit någon bild just som vi sku hem och här har ni resultatet! Haha, hade sen inte tomtemössa hela kvällen, fick den av någon i slutändan och gav den sedan vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)