söndag 16 december 2012

Söndag

Hej på er! Igår blev en lugn kväll tilsammans med några vänner hos Anna. Det blev mer knäck och mer julstjärnor. Denna gång gjorde vi dock julstjärnorna med en tvist (Jennie style) och använde hallon-jordgubbs sylt i stället för den vanliga. Gott blev det också men jag gillar nog plommon sylten mera.

Jag har vaknat utvilad och väldigt... harmonisk, haha. Vaknade, pussade på pojkvännen, öppnade min bok, läste den till slut, steg upp, åt morgonmål och surfar nu lite på nätet innan jag o Peppe ska bege oss någonstans, antagligen till Mylly och julhandla. En söndag som den ska vara helt enkelt.

Förra söndagen på väskornas hotellrum (haha, fortfarande roligt) i Stockholm med en powerade i handen och jag mådde betydligt sämre än idag. Sportdricka är det enda jag är sugen på om jag är riktigt bakis. Tur att jag återhämtade mig snabbt och kunde njuta av dagen i Stockholm till slut endå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)