tisdag 4 december 2012

Inte mig själv

Sitter som bäst i soffan med den där underliga känslan man har när man är sjuk. Då man inte har feber men känner sig väldigt konstig på något sätt, man kan t.ex. bli och stirra framför sig i flera minuter om det så vill. Är det bara jag som brukar uppleva detta?

Jag tänker dock skita i den känslan, dumt jag vet men jag har för fan inte ro att sitta här hemma och känna arslet växa! Jag och Jennie ska ut på stan och göra lite shoe shopping. Hade från början planerat att köpa skor i helgen då vi far till Sverige men så kom den här jävla kylan och förutom slet min hälsa, också omöjliggjorde att jag kan gå i converse. Eller kan och kan, såklart jag kan traska omkring i conversen i den här kylan men samtidigt riskera att hamna amputera en eller flera tår. Converse är nog de sämsta sommar skorna att gå med på vintern, inga andra är lika kalla som de! Mina andra vinterskor har alla antingen klack eller också är de ett par "uggs", inga av dessa är passande för shopping i Stockholm, klackarna för att vi kommer att gå så mycket och uggsen för att de är så fula helt enkelt.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)