fredag 28 december 2012

Nya vinterjackan

Kom nyss hem från jobbet och ska nu ladda upp bilden på min nya vinterrock som säkert så många av er längtat efter! Eller hur, haha? Hittade först den PERFEKTA vinterjackan enligt mig från United Colors of Benetton men jag kände att den var lite för dyr så jag fortsatte leta. Hittade sedan en lite mindre perfekt men hälften billigare rock på Promod i Guldhuset (en butik jag aldrig besökt tidigare men definitivt ska börja göra) som fick bli min. De skilde egentligen bara med att den billigare saknade huva och 75 euro är inte en huva värd enligt mig... Kan köpa ett gäng snygga mössor för det priset i stället, haha!

Ja, pyjamas byxorna gör kanske inte rocken helt rätta men ni förstår pointen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)