onsdag 5 december 2012

Finrexin

Fick en leverans med snälla mamma och lillebror just. Ugns pizza, finrexin och min lilla weekend kappsäck innehöll leveransen. Sitter och sörplar finrexin och sneglar på kappsäcken som bäst , hur ska den lilla rymma allt jag vill ha med mig till Sverige i helgen och en ännu bättre fråga, hur har den någon gång rymmt allt jag haft med mig till både Frankrike och Italien över de förlängda veckosluten? Blir nog noggrann outfits-planering här senare, har helt klart inte plats för onödigheter!

Sedan jag steg upp ur sängen vid ett tiden har jag suttit här på samma ställe i den här samma jävla soffan (förlåt ektorp, jag älskar dig). Börjar smaka trä i röven på allvar nu. Jag vill också ut på julshopping, ut och festa, gymma eller vad nu ni har för er idag. Mest av allt sku jag vila orka julstäda så jag sedan sku få pynta julgranen <3

Dricker finrexin ur en av våra älskade (not) Nordkalk muggar inlindad i både badrock och täcke...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)