måndag 17 december 2012

Stan

Om ett ögonblick ska jag börja traska ner mot stan och gå och kika på lite julklappar igen. Ska nog och julklapps handla med AleG imorgon också men jag börjar bli stressad med storlekar, att det säkert finns kvar den man vill ha. Blir nog inte på stan så länge, ska komma hem och laga grönpeppar kyckling sen. Det är så gott! Evigt tacksam åt Jennie som jag fick receptet av ;) Hade egentligen gått till stan redan 10 tiden men sov istället, oops.

Synd att det inte är så varmt ute att jag kan ta på mig dehär söta loafersen jag köpte på Topshop i Sverige! De var en verklig "heräteostos", blev helt enkelt trött på att jag inte hade köpt något på länge så jag haffade dessa åt mig, fulsnygga skorna. Fy mina fötter ser döda ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)