tisdag 25 december 2012

Immunförsvar?

Känns som att mitt immunförsvar åkt från tusen till ett på sistone. Förut var jag väldigt sällan sjuk och blev snabbt frisk men nu har jag varit flunssig hela december månad. Var sämre först, blev bättre sen, blev sämre igen, bättre igen och sämre just nu. Jag tror att detta beror på att jag de två förra gångerna jag haft feber inte haft tid med det överhuvudtaget utan pumpat mig full med värktabletter och annat skit. Fuskat fram hälsan helt enkelt. Jag har aldrig trott på värktabletter mot feber, har alltid tänkt att man mår bättre av att bli av med febern långsammare på naturliga vägar och det tror jag fortfarande. Längtar tillbaka till de dagarna då man hade TID att bara vara hemma i soffan och vila bort febern. Tur att jag i alla fall inte har feber nu *knack knack knack* utan bara ett ihärdigt snuvhelvete. Vill nämligen ut och träffa en massa människor ikväll och klara av att jobba alla de timmar jag har planerade i veckan.

Jag med världens fulaste tomteluva igår! Ser inte riktigt frisk ut, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)