fredag 14 december 2012

JULMYS

Nu var det färdigt myst med flickorna för idag! Och med samma som jag skrev det där kom jag på att jag glömde att ge knäck med hem åt dem! Fan! Nu har jag en jävla massa här hemma som jag ensam blir tvungen att äta eftersom Peppe meddelade att han inte tycker om knäck då jag sa nämnde min glömska högt. Sku dom inte ha blivit så sega kanske jag kunnat bjuda tantorna på jobb imorgon men tyvärr kokade jag knäcken en smula för kort tid så det finns nog stor risk att de tappar de enstaka tänder de har kvar ifall jag bjuder dem. Måste hitta något annat offer, som en Peppes vän som är påväg hit just nu. Muahahahaaa.

Ikväll ska vi kanske fara till Skanssi en sväng med Miki men annors har jag inga planer, blir nog mera mys bara antar jag. Chips-Emma har blivit Mys-Emma.

Där har ni en bild på min julgran, den är super söt om ni inte ser det på bild, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)