söndag 23 december 2012

En natt till jul!

Idag vaknade jag utvilad men med en smått oroväckande sjukhets känsla, brevid mitt guldkorn (tsihihihi) i vår egna säng i Åbo. Efter att vi städat, diskat och packat inför julhelgen bestämde vi oss för att öppna våra julklappar till varandra. Peppe har tänkt spricka av iver att ge sin enda sedan han köpte den, haha, så varför vänta längre då vi endå inte ses imorgon, på själva julafton. I mitt paket låg en kamera!!! Whoop! Så jag ska äntligen kunna ta lite bättre bilder än dem jag tar med min telefon eller med en lånad kamera! Är verkligen nöjd över min klapp, även om den innebar att jag inte sku få så mycket till födelsedagen, hehe. Det var en vanlig kompakt kamera, precis i stil med vad jag hade tänkt skaffa åt mig då jag sku anse mig ha råd. Måste dock ladda upp den och köpa ett minneskort innan jag kan börja använda den, får bli till efter jul. Åt Peppe gav jag en parfym, 1 million av Paco Rabanne för att vara exakt, ett par färgglada Diesel boxers och en finare bar-skjorta från Hilfiger. Eller finare och finare men Peppe går inte så mycket med skjorta till vardags så på det sättet finare.

Nu är jag hemma och hjälper till lite med städning och annat innan jag far till Peppes mamma på kvällen och bada bunka och mysa. Ha en skön kväll i väntan på morgondagen!

Super vacker vinterkväll här i Pargas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)