torsdag 7 mars 2013

Woops

Jag har totalt glömt bort bloggen för jag har varit för upptagen med att hjälpa Johan Falk hitta brottslingar och berundra Frank Wagner! Jag och Peppe har alltså börjat titta igenom Falk filmerna och det har tillochmed gått så långt att vi tittat på två hela filmer i dagen. Inte mycket farmakologi läsning här då inte. Borde seriöst göra upp något schema om hur jag ska läsa men jag har ingen erfarenhet av sånt. Hohho, jag är i pisset rakt ut sagt.

Igår var vi med tjejerna till Monkey på någon Novias studiefest, CEO's and office HO's. Det var helt okej, ingen toppenkväll men nog hade den sina studer. Började gjorde vi i Frejas nya lägenhet som var super fin. Nytt kök och allt.

Snart ska jag bege mig till skolan men nu ska jag ligga på soffan under täcket och titta på skit-serier och vänta att värktabletten tar på nackontet en stund till ännu, ha det bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)