måndag 11 mars 2013

Until friday

Jag ber om ursäkt på förhand eftersom jag redan nu vet att jag (hoppeligen) inte kommer att synnas här så mycket fören torsdag, helst fredag. Försöker att inte lägga tid på något annat än tentläsning och att vila. Är så jävla skit närvös över tenten att jag dör, hoppas hoppas hoppas det går bra. Ännu känns det inte som att jag kan någonting men hoppas min tentläsning som jag tagit till en helt ny nivå för mig ger resultat. Testar en metod just var jag läser 25 minuter och håller sedan fem minuter paus och läser igen, pausar igen osv. Vetefan om det gör under eller inte men hoppas kan man alltid. Orkade i alla fall läsa hela tre och en halv timme så allt för tokigt kan det inte vara.

Kan inte vänta tills mina två sista tenter före praktiken är slut och vi far till PAMPAS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)