lördag 9 mars 2013

Kanel

Idag är Fanny, Anna, Johanna och Alexandrorna påväg hem till mig på lite chillkväll och catching up. Jag, Johanna och AleG ska eventuellt också ta del av kanel uppmaningen om inte någon (jag) backar ur. Hoppeligen får vi det i så fall på film så att jag kan posta det här. Har försökt lägga upp klipp hit förut och då har det bara skorat så vi får nu se hur det lyckas. Känner inte riktigt för att lägga upp det via Youtube heller, så många behöver inte se det. Orsaken till varför jag har börjat tveka om jag verkligen vill ta del av detta är bl.a. detta jag läst på internet "The challenge is extremely difficult and carries substantial health risks because the cinnamon coats and dries the mouth and throat, resulting in coughing, gagging, vomiting and inhaling of cinnamon, leading to throat irritation, breathing difficulties and a risk of pneumonia." Jaha ja, då blir man ju lite tveksam, vill man verkligen ta del av något som kan resultera i lunginflammation? Då jag dessutom lider av astma. Vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)