söndag 3 mars 2013

Näthat

Alltså fyfan vad arg och irriterad jag kan bli då jag börjar läsa i kommentars fält för youtube videon eller liknande. Hur elaka kan inte människor vara och jag menar varför? Såg just en video på facebook var en finsk tonårig flicka sjunger en låt av Nicki Minaj och inte ens JÄTTE dåligt men endå hackar människor på henne som något annat. Varför? Själv sjunger jag femtio gånger sämre än henne men inte fan sku det ge någon jävla finnig tonårig pojke rätt att skriva att jag är en hora och borde ta livet av mig själv om jag valde att posta en video på mig själv var jag sjunger! Åååhh, jag brinner inombords just nu.. Vissa människor borde helt enkelt ta sig tid och möta sina egna problem i lugn och ro och inte hacka på andra, det ger högst tillfredsställelse för stunden men verkligen, vem vill vara ett elakt jävla svin? Ta itu med ert självförtroende istället för att mobba! FY!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)