fredag 22 mars 2013

PAMPAS HERE WE COME!

Jag var uppe med tuppen imorse ca klockan 7 eftersom jag pussat på Peppe före han sku fa på jobb och sedan inte fick sömn igen. Försökte nog en få en blund men till slut gav jag upp och klev ur vår varma säng. Vad jag gjort de tre senaste timmarna? Packat, slöat och diskat, trots att det var Peppes tur och allt! Får se om han väntar med en "världens bästa flickvän" medalj då jag kommer hem. Vad tror ni? Hehe.

Nu ska flickorna i alla fall så småningom börja droppa in här hos mig och då alla är samlade ska vi packa oss i bilen och starta mot Vasa och Pampas dagarna. Vi kommer att vara sex personer i en sju personers bil så vi kommer sitta packade som sillar och stackaren som hamnar längst bak, tippar på mig själv, kommer att få sitta i fosterställning men vad gör det. Så mycket roligare med oss alla samlade! Jag är sååå taggad, blir det ens hälften lika kul som det var förra året är jag nöjd! Nöjd som fan faktiskt! JEEEE!!! Jag just nu! Haha, blir aldrig gammalt!

Kommer antagligen inte att uppdatera före måndag så ha ett bra veckoslut nu alla! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)