söndag 10 mars 2013

Cinnamon challenge

Som jag tidigare kunde förutspå finns det en del tekniska problem och min kanel video vägrar ladda upp hit. De som är vänner med mig på facebook kan se den där och ni resten... ja, jag får se om det lyckas en annan gång. I alla fall, vi bestämde oss alltså för att göra kanel utmaningen och tur det för det var sjukt kul! Kände dock att jag inte riktigt fick ut fulla effekten eftersom kanelen hamnade längst fram i min mun och jag inte fick den flyttad bakåt över huvudtaget. Fick typ inget alls sväljt. Tillräckligt äckligt var det endå, hade nog inte kunnat föreställa mig att jag sku spotta på mitt eget matbord, hehe.

Idag fortsätter läsningen och så ska jag även till Pargas och svärmor för att äta. Ha en bra dag!

Pirrigt!

Gör oss i ordning!

Snart gäller det!

Shiiit!

Resultatet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)