torsdag 14 mars 2013

Voi vittu

Det blir till ingenting dehär läsandet. Har läst så mycket som jag nånsin läst på någonting i mitt liv, kanske mer än till studentskrivningarna tillochmed, men ingenting fastnar! Jag läser och läser och läser men kan fortfarande inget, att det är så helvetes mycket dessutom! Ååååhhh! Vill inte hamna ta om det här och läsa en gång till! Har bara ikväll på mig mera så Gud, om du finns där uppe, nu sku jag verkligen uppskatta om du sku ge mig lite hjälp på traven. Har försökt söka sympati hos hittills tre människor och de alla har svarat med D-smiles, liksom whats up det, är det så man stöttar en vän i nöd eller? Tror de inte riktigt förstått situationens allvar men de borde de ha gjort, nämligen då jag stressar över något påriktigt, då vet man inte vad som händer! Annors brukar mitt liv mest gå ut på Hakuna Matata.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)