fredag 8 mars 2013

Nej fan

Dagen började bra, solen sken, jag startade i tid till jobbet för en gångs skull, delade ut gratis små Aqualaner till att kvinliga kunder på jobbet (som förövrigt alla var på verkligt gott humör) och jobbade på så att jag sku hinna med allt innan jag sku sluta klockan tolv. Det är då när klockan är lite över tolv och jag sätter mig i bilen och ska köra iväg till Åbo och fitt-föreläsningen (ursäkta) som jag tycker mig ha tid att kolla om jag fått något meddelande till telefonen. Jo, bland annat ett var det stod att föreläsningen sku börja tolv och inte 13 som jag trott. Faaan! Satt på parkeringsplatsen i Sagu ungefär samma tid som föreläsningen sku börja. Då blev det för mig att bestämma om jag sku köra tusen och ett för att hinna dit eller snopet gå tillbaka på jobb med svansen mellan benen. Jag bestämde mig för att trycka gasen i botten och köra iväg. Var framme på föreläsningen när halva redan hade gott men som tur tyckte läraren så synd om mig att jag inte blev tvungen att komplettera med en uppsats, puust! Kanske berodde det delvis också på mina fällda tårar igår, hehe.

På morgonen, sol ute, sol inne, sol i sinne!

Efter hektiska kilometrar och föreläsning kunde inte solen ha varit längre borta! Ale, Jennie och Sara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)