fredag 15 mars 2013

Frihet!

Kom just hem från skolan efter tent och lunch och vet ni vad, tenten var inte nära på heller så svår som jag väntat mig! Blir nästan besviken om jag får en etta då jag tidigare trott att jag sku börja gråta av lycka om jag sku få en. Hade det inte varit för att tiden lite tog slut tror jag att jag hade kunnat ha chans till ett riktigt toppbetyg faktiskt. Ångrar inte att jag läste så mycket som jag gjorde men nog att jag tog sådan stress, fick nästan magsår tack vare det här ju, haha. Ska komma ihåg till Farmakologi II att det nog blir bra till slut endå.

Var på jomppa igår med Fanny till Elixia. Vi gick på en timme som hette Cardio Step Interval och det var en riktigt bra timme faktiskt. Mycket tyngre än typ Zumba eller vanlig Step tillochmed men inte endå någon riktigt hemsk var man tror man närsomhelst ska ta sitt sista andetag. Jag gillade att man kunde själv lite välja om man ville göra movsen lättare eller svårare. Emellanåt gjorde jag fullt ut och emellanåt enligt den lättare versionen, vilket jag tyckte var helt okej.

Till en serie spelade de den här låten och även om jag gillat den förut är jag nu helt såld för den. Haha, skit låt egentligen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)