fredag 29 mars 2013

Långfredag!

Igår blev det mycket väl något trevligt med någon trevlig, nämligen en liten ikea tur med Ale T. Jag hade behövt gå dit väldigt länge redan men aldrig fått till stånd, mattan i WCn hade nämligen sett sina bästa dagar då den varit vit men inte längre blev ren i tvätten, varken med Vanish eller utan. Nu köpte jag en likadan men grå, så kanske jag inte ska behöva tvätta den lika ofta.

Då jag kom hem hittade jag till min förvåning Peppe skurandes WC golvet med klorit och allt, blev väldigt häpen och bara "vad gör du???" Jo, han höll på att skura bort sin ilska, Jokerit hade nämligen fallit ut ut playoffsen, haha. Det var i alla fall en trevlig överraskning då jag fick mattan på plats redan samma dag.

Det här blev minsann ett tråkigt inlägg men trots allt är det ju långfredag och då ska man ha tråkigt. Mera är det inte riktigt så men kommer nog ihåg då jag var liten och firade påsk hos mommo, då fick man varken spela kort eller leka utomhus just idag. Tror nog det sitter i en hel del äldre ännu.

Suddigt men sant

Ägg målning igår, mina påskägg!

Viktigt med instagram bilder! Ale dödar nog mej om jag int påpekar att hon har på sig en min blus från lådstadiet ifall hon sku klotta på sig, inte för att jag tycker den är så värst ful haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)