fredag 2 november 2012

Swedish House Mafia HELL YEAH

Vaknade idag till den glada nyheten att Swedish House Mafia ska komma till Finland och spela, HELL YES! Såg nog att någon hade skrivit om dem på facebook igår också men trodde bara det var någon överlycklig som sku resa någonstans längre bort och se dem. Jag hatar det när någon man vill se SÅÅ MYCKET kommer till Finland, stressen att få biljetter alltså. Tippar att också de här biljetterna kommer att vara slut på kanske 10 minuter, om ens det. Fyfan vad närvöst! Sku så jätte gärna vela se dem! Jag dog halvt av extas på David Guettas keikka och tänker mig att denna kommer att vara minst lika bra, om inte bättre! På måndag är det go-time, jag ska ha en biljett!

Fiilis! Fotot tillhör någon Rukes någonstans ifrån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)