onsdag 28 november 2012

Suit up or down?

Idag sku de bjudas på Suit Up party på Monkey men jag tror inte jag ska gå. Har haft och har fortfarande väldigt svårt att bestämma mig men just nu lutar det nog åt nej hållet. Har ingen som helst lust att supa och söka mig hem ensam mitt i natten i slask. Sen ska man ju klä upp sig lite också, får inte bara dra på mig halaren och traska iväg. Samtidigt sku de nog va helt kul att gå, vet att många är påväg så lite lockar det nog... Äsch, varför ska man måsta välja hela tiden. På lördag kommer jag ändå att supa och kanske på fredag också så känns att de blir lite too much om jag går idag. Kunde förståss gå och låta bli att dricka men hur kul är nu det sen, eller? Ska diskutera med Ale som jag redan bestämt andra planer med tills idag hellre än att tråka ut er med min beslutsångest.

En lite söt bild någon hade postat på facebook :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)