fredag 23 november 2012

Friday

Ikväll har jag absolut inga planer utan ska spendera hela kvällen med ingen mindre än mig själv. Vet inte när jag sist sku ha varit ensam en fredags kväll, har alltid varit med antingen vänner, pojkvän, familj eller på jobb. Känns lustigt men samtidigt väldigt skönt. Tror det kan vara riktigt hälsosamt att bara vara själv ibland. Köpte tomat-oliv gouda på Citymarket idag så det är ju inte allt för tokigt det heller! Det enda som sku kunna förstöra min kväll idag vore om Peppe sku ramla in från sin lillajuls kryssning med jobbet asfull och skita på stolen. Eller ja, ska han göra det får han åtminstone vänta tills jag har spenderat kvällen med mig själv färdigt först!

Provade Peppes två nya glasögon idag, vad tycks, sku jag se bra ut med glasögon? Peppe passar super bra i bägge!

Peppes "finare" glasögon...

... och dem han ska ha på jobbet! Märk skillnaden, de övre har en extra yta mot blänk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)