måndag 26 november 2012

Aj satan

Jo, hälsodynan för nacken har nog hjälpt mitt nackont lite. Har endast haft ont i nacken en morgon sen jag köpte den, på lördagen då jag också klagade över min huvudvärk som nackontet alltid resulterar i. Däremot har ett nytt problem uppstått, sen när har jag haft ont i ryggen längre än en kväll eller så? Känns som att hälsodynan orsakar sjuk rygg för mig, eller inte orsakar för jag vet nog exakt när ryggontet uppstod men dynan gör att det inte går över! Har alltid nu eller då missat och lyft fel på jobbet så att jag fått lite ont i ryggen, vilket jag också gjorde ganska nyss men tidigare har det alltid varit lite ont en kväll och så har det gått om på natten. Nu är det som värst på morgonen! Försoker tänja och sträcka på ryggen så mycket som möjligt men den där molnande värken bara håller i sig. Hoppas jag inte sträckte något värre den här gången, tror det snart blir dags att byta dyna igen om det inte går över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)