söndag 4 november 2012

Fyllesvin

Igår var jag, Peppe, Fanny och Lasse och bada bunka vid Lasses och Carolas strandbastu. Det var jätte mysigt och skönt tills jag, ja vad ska man säga, blev så jävla aspackad som jag inte varit på långa tider. Förstår inte ens riktigt varför, jag hade inget större sug att dricka från första början. Jag är riktigt besviken på mig själv. Varför gör man så? Varför orsakar man det till sig själv att man sitter och kramar vessabyttan eller som i mitt fall ligger och myser med duschgolvet, då man hade kunnat ha en lysande kväll i sin helhet med sina vänner. Helt sjukt. Tycker att jag borde vara så gammal att jag sku veta bättre, den här sortens fyllor hör till fjortisarna. Sista gången det hände, jag säger det.

Det enda positiva med mitt missöde igår är att jag återfunnit respekten för stark sprit och med säkerhet inte kommer att möta samma öde på torsdagens sitz. Tänk om jag återupplivat min vänskap med spriten då, det hade varit värre. Oh fy, vill inte ens tänka på alkohol nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)