fredag 16 november 2012

Channing Tatum världens sexigaste man!

Såg att Channing Tatum hade utsetts till världens sexigaste man och visst, det är han ju men kommer inte den här nomineringen lite väl sent? Enligt min åsikt har han nog hunnit svalna lite sen sina tidiga dagar i "she's the man" och "step up". Tyckte han var sååå mycket snyggare, sötare och sexigare på den tiden! Fast det vet nog dom flesta att jag tyckte... Såg den där jävla filmen "she's the man" säkert över 20 gånger under några månader, minst varannan dag och till slut spolade jag bara över alla delar var inte Channing syntes i rutan. Patetiskt men vadå jag var ju en föräslkad tonåring så varför inte liksom. Mer synd tycker jag om min stackars lillebror som så gärna också han ville se på film med storesyster och varje dag på menyn, she's the man! Haha. Vi kunde alla linesen ordagrannt från den filmen. Det var tider! Haha.

Mmmhh, kanske jag borde se filmen ikväll, for old times' sake... MUMS. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)