lördag 10 november 2012

Jobb

Den här helgen jobbar jag vilket är jätte bra för jag vill ha lite (mycket) shopping pengar att spendera i Sverige ;). Bikbok, Topshop, Scorett, need I say more? Det jag behöver mest är ett par platta vinterskor! Har bara högklackade och uggs som bäst och ibland behöver man något i mellan väg. Då man vill vara lite finare än uggs men inte orkar med klackar, t.ex. så man har superbrått till skolan men inte vill se så mjukis ut ändå. Sedan hoppas jag också på att hitta någå nya party-kläder, hittar aldrig något i mitt klädskåp jag vill ha på mig då jag ska ut! Nya smycken, speciellt örhängen står också högt uppe på listan, har slarvat bort mina älskade silvriga fjäder örhängen, någon som sett dem?

Jaja, nu ska jag sluta tramsa och drömma mig bort och i stället hoppa i duschen, äta och sedan ta mig till jobbet och mina söta små tantor och gubbe :) Har inte sett dem på över en vecka nu så ska bli mysigt!

De snygga silver fjädrarna hann tydligen uppleva Pampas i alla fall före de försvann! Smått berusade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)