torsdag 29 november 2012

Suit up!

Jag valde sedan att fara ut och festa med Fanny och hennes vän Malin igår ändå. Märkligt, tycker jag alltid brukar stanna hemma då jag inte har riktigt dunder lust. Det var i alla fall en jäkla tur att jag for för det blev en riktigt lyckad kväll enligt mig. Hade kul både på alkut hos Emil och Derek samt i Monkey. Löste oviljan att klä upp mig med en bekväm svart klänning och hade converse och en extra tröja i väskan för hemfärden. Då jag gick hem runt tre såg jag endast fyra presoner på hela hemvägen, skönt på ett sätt men på ett annat sätt väldigt kusligt. Kände mig som om jag typ var med i någon film som "the day after tomorrow" där i kylan och ensamheten.

Suited up and party mode on!

Fanny och Lasa diskuterar beer pong strategier!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)