måndag 5 november 2012

too depressing

Blev inget Swedish House Mafia i december. Visste att jag inte riktigt litade på mina förmågor att få en biljett snabbt och hade hellre sett någon annan försöka haffa dem åt oss men då ingen annan av dem jag sku gå med hann så tog jag saken i egna händer. Hade väckarklockan på åtta, steg upp och åt morgonmål, tog bankkoder, dator och telefon till sängen, satt mig i sängen med datorn, sökte upp rätt sidor, två olika ifall jag int sku hinna få biljetter på den ena sidan. Satt och surfade på datorn med sidorna uppe en halvtimme, fem minuter före nio satt jag bara och stirrade på biljett sidan. Oerfaren som jag var viste jag inte om sidan uppdateras automatiskt så att det går att klämma på köp eller inte så väntade till nio prick. Så fort klockan byttes och köp knappen inte fortfarande var tillgänglig klämde jag på uppdatera och då jag var tillbaka på sidan och sku välja tre ståplats biljetter var de slut. Bara sådär, bytte sida och förståss var de ju slut där med. Då jag förstod att det var kört och hade klämt på köp flera flera gånger och fått svar att biljetterna var slut visade klcokan 09.03! HELT SJUKT! Fanns, och finns kanske fortfarande också sittplatser kvar men hur roligt är det nu sen. Nu vet jag att man kan dansa där också men inte är det nära på heller samma sak. Att stå någonstans med mycket utrymme omkring sig och se de andra lyckliga ha ordentligt svettigt rave därnere och känna avundsjukan hela kvällen är inte värt 80 euro så det fick bli då. Väntar till återförenings konserten om 10 år i stället.

Tror bilden från i somras var jag planerat att sola och simma hela min lediga dag och sedan vaknar upp till värsta piss vädret kan återvinnas i detta inlägg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)